Hacettepe Ve Gazi Üniversitelerini Ziyaret Ettik

1456

3 Kasım 2017 Cuma günü itibariyle Yabancı Dil Sınıfı öğrencilerim ile birlikte Sakarya’dan Ankara’ya doğru yola koyulduk. Sabah 06:00 gibi hareket eden otobüsümüze binerek keyif dolu dakikalarımızı başlatmış olduk. Keyif ve eğlence dolu yolculuğumuz saatler 10:30’u gösterene kadar sürdü. Sonrasında kendimizi Hacettepe Üniversitesi Beytepe Kampüsü’nde bulduk. Geçen sene dil sınıfımda çalıştırdığım öğrencilerimi birer Hacettepeli olarak karşımda görmek benim için ayrı bir mutluluk ve gurur kaynağı oldu.

Tam kadro çıktığımız üniversite tanıtım gezimizde öğrencilerim İngilizce Öğretmenliği, İngiliz Dili ve Edebiyatı, İngiliz Dilbilim, Amerikan Kültürü ve Edebiyatı ile İngilizce Öğretmenliği bölümlerinin yer aldığı fakülteleri yerlerinde görme şansı buldular. Daha sonra Mütercim Tercümanlık bölümünü ve çeviri çalışmalarının yapıldığı alanları da gezdiler. Mütercim Tercümanlık Bölümü akademisyenlerinden Doç Dr. Fatma DOĞANAY tarafından yapılan samimi rehberlik ve bilgilendirme toplantısı ile öğrencilerimiz birçok soruya yanıt bulma şansı yakaladılar. Verimli geçen Hacettepe etabından sonra ikinci durağımız olan Gazi Üniversitesi’ne doğru yol aldık…

Saat 14:45 itibariyle Gazi Üniversitesi´ne geçilerek burada İngiliz Dili ve Edebiyatı ile İngilizce Öğretmenliği bölümlerine dair sunumlar ve bölüm tanıtımları izletildi. Daha sonra bu bölümlerin yer aldığı fakülteler gezdirilerek üniversite tanıtımı yapıldı.

Ankara’dan 19:30 civarında hareket ederek tekrar yola koyulduk. Dönüş yolunda öğrencilerimle yaptığımız keyifli sohbetler ve hayata dair paylaşımlar bize zamanın nasıl geçtiğini hissettirmedi bile. Saatlerimiz 11:30’u gösterdiğinde ise artık şehrimize dönmüştük. Bu günü güzelleştiren tüm öğrencilerime bu satırlar aracılığıyla teşekkürlerimi gönderiyorum.